top of page

Konzultace a přednášky

Možná jsme se už na nějaké konferenci potkali? Přednáším nejen o světe knih, ale hlavně e-commerce, vedení týmů či inovacích ve světě marketingu. Nejsou to ovšem obecné rady. Vždy vycházím ze své vlastní praxe, ukazuji konkrétní čísla a nebojím se pojmenovat realitu pravým jménem. Neumíte si spočítat rabat? Tak raději zatím zapomeňte na umělou inteligenci... Možná právě proto patří mé přednášky dlouhodobě mezi ty nejlépe hodnocené z pohledu účastníků i pořadatelů konferencí.

O čem může být (má) vážně dobrá přednáška?

  • Komplexní problematika e-commerce, retailu či inovací

  • Témata spojená s rozvojem sociálních sítí či PR komunikace

  • Vedení a budování projektových týmů, sektorů či celých oddělení

  • Vše ze světa knih a to doslova od výběru rukopisu po likvidaci neprodaných kusů

  • Businessové přemýšlení a správné nastavení priorit od úrovně CEO níže

  • Vytváření komunit, které změní váš business. Založil jsem Knižní závisláky

  • A mnoho dalších témat...

Chcete, abych se účastnil vaší akce? Nebo snad chcete, abych ji celou moderoval? Možná uvažujete o individuálním školení pro váš tým? Napište mi a určitě se domluvíme.

Napište, ať se domluvíme. 

Na e-mailu mě zastihnete v podstatě stále. Když náhodou nezvednu telefon, tak se nezlobte a napište SMS. Zvýší se tím šance, že se ozvu zpět. Termíny přednášek na konference je vhodné domlouvat minimálně 6 měsíců dopředu a stejně tak moderaci vašich akcí či konferencí. Že už to nestíháte? Neva. Stejně to zkuste.

Kde?

Nejčastěji jsem v Praze, ale rád dorazím kamkoliv v ČR či se domluvíme na online meetingu.

Volejte

+420 737 686 109

Nebo pište

Mohli jsme se potkat na nejprestižnějších akcích

Pravidelně jsem přednášejícím na největších tuzemských odborných akcích, které se zaměřují na retail, e-commerce, marketing či branding. Nečekejte ovšem suché povídání, které je naprosto nepraktické. Mluvím o praxi, mluvím o realitě a mluvím tak, aby se publikum nenudilo. A občas i něco moderuji...

bottom of page